Закрыть
Авторизация
Логин:
Пароль:

Забыли пароль?

Панель телефонії Asterisk для 1С

Панель 1С телефонії - універсальне рішення для зв'язку 1С: Підприємство 8.1 та 8.2 Вашої конфігурації c IP АТС My Asterisk телефонією, а також IP АТС на базі телефонії Asterisk 1.6 і вище. Можлива робота з АТС різних виробників (Avaya, Cisco, Panasonic, LG).

Дізнатись більше

Підвищення ефективності

Інтеграція 1С та телефонії прискорює процеси всередині компанії. Жодного пропущеного дзвінка. Більше число оброблюваних викликів за одиницю часу. Менше помилок при наборі і порядок в інформаційній базі.

Економія часу

До 30 секунд ви витрачаєте на виклик абонента, не рахуючи передзвонів і помилок при наборі. 100 викликів на день з використанням панелі телефонії економить до 50 хвилин робочого часу, а це цілих два робочих дні на місяць.

Контроль якості

Маючи права супервізора, можна в реальному часі відстежувати, хто з ким розмовляє. Приєднатися до розмови, шепнути оператору або просто слухати розмову.   А також ви можете прямо з 1С знайти будь-який запис розмови, за будь-який період, завантажити її або прослухати.

Розширена аналітика

Хочете знати хто з працівників робить найбільше дзвінків? Які напрямки і провайдери найчастіше використовуються? Чи багато пропущених викликів? Дзвонять вам вночі і у вихідні? Встановіть модуль аналітичної звітності і, використовуючи потужний конструктор, зберіть інформацію по дзвінках в тому вигляді, в якому вам зручно.

Дізнатись більше

Персоналізація

Вітайте клієнта по імені при знятті трубки. Не змушуйте його слухати голосове меню і секретаря, призначте в 1С відповідального співробітника і всі дзвінки цього клієнта будуть автоматично переводитися на потрібну людину.

Почніть розмову осмислено

Ще до підняття трубки можна дізнатися хто вам телефонує, а також отримати детальну інформацію про заборгованість, історію покупок, та й взагалі будь-яку аналітику з 1С. Використовуйте накопичену інформацію по максимуму.

Демонстрація